Middagsmys på donken

Idag har det verkligen varit en chillardag! Kikade på Avatara från 07.00 på morgonen (fråga inte varför jag var vaken då) till tolv då min mage tyckte det var dags att äta. Sedan åkte jag ner på stan, fyndade lite smycken som var på rea och två toppar. 
 
Tanken var att jag skulle hålla mig sysselsatt tills kvällen då planen var att hälsa på lina. Men planer håller sällan, så det slutade med att vi hade en mysig middagsdejt på donken ;p
 
Ikväll är det chillmode framför datorn som gäller :) peace!
 
 
 





 


moq

Snygga smycken!:)

Svar: tack! riktiga fynd om jag får säga det själv :))
None None

Fin blogg, du skriver jättebra och fina bilder! :)
Är det lugnt om man stjäl en bild av dig?

Svar: Tack! :) stjäla var väll att ta i men låna kan du ju få göra :) bara du skriver att det är min bild.
None None




Kom ihåg mig?