CLINIQUE

 
Hej alla glada! Tänkte tipsa om ett superbra märke när det gäller smink och hudvård, som heter QLINIQUE. Ganska nyligen införskaffade jag en ny hudkräm och en foundation av detta märke och jag är helt mållös! Utan tvekan den bästa foundation jag provat. Den täcker bra, känns lätt på ansiktet (det känns inte kletigt och "instängt"), den återfuktar huden iställer för att torka ut och den var inte allt för dyr. Kostade bara kring 200 kr. Hudkrämen var dock lite dyrare ca 500 kr men den var värd vart ända öre! Jag blir väldigt torr i ansiktet under vintern och efter jag duschat. Så det är verkligen ett måste att smörja in ansiktet. ibland kändes det som att huden bara blev fet och äcklig av min dåvarande kräm. Så jag hade i stort sätt bara två alternativ, antingen ha torr och flarnig hud eller fet och glansig hud. Så jag rekomenderar verkligen dessa produkter! Det finns att köpa på kicks :) Hoppas ni blir lika förtjust i märket som jag! peace!  



Kom ihåg mig?