21


Hej på er! Nu var det minsann ett tag sedan! Det har hänt lite allt möjligt sedan sist. Hade bästa tjejerna på besök i helgen, vi firade min födelsedag i förskott (fyller år idag) och det var hur trevligt som helst! Bjöd på gorgonzolafylld kyckling inlindad i bacon och klyftpotatis samt sallad. Måste säga att det blev riktigt gott:) hade även köpt en tårta men alla blev så mätta, så tänkte ta med resterande på jobbet idag:)




För er som inte följer mig på insta eller träffar mig dagligen kan jag berätta att jag vann en goodiebag från bikbok. Man skulle skriva en motivering om en vän varför hen var speciell etc. Vann man så fick båda varsin påse! Så skrev några rader om bästa verre;) passar egentligen in på alla mina bästa så hade lika gärna kunnat tagga alla. Tyvärr så vann man bara två påsar. ;p

En galen men helt fantastisk tjej
hon är som solen i ögonen på mig. 
En värld utan henne skulle vara dyster
Som en fin frisyr utan dess lyster.
Vi har kämpat tillsammans i snart fem år 
Och det är bara början på sagan vår. 
Du och jag med varsin twister
du är utan tvekan min sister from another mister.💕

Så om ni ser oss ofta få inte en chock 
Vi båda älskar allt som finns på BikBok.


Ska lägga ut fler bilder sen! Måste bara få tag på dem först;) hoppas alla får en bra dag, det vet jag att jag kommer få!:)



Kom ihåg mig?