Jag är så sjuuukt tacksam

Hej på er! Ordspråket "efter regnet kommer solsken" stämmer så sjukt bra! Är såhääääär glad just nu! Allt rullar i rätt riktning, älskar min man och familj mer än allt, har kommit igång med träningen igen (efter tre månaders uppbehåll...), har fantastiskt fina vänner både gamla och nya, stormtrivs på jobbet, Har fått nog av skräpmat (ironiskt med tanke på att jag jobbar på Frasses) så har därför börjat laga "riktig" mat. Ska faktiska pröva att göra köttsoppa idag, det kan bli spännande:) Ja, listan på positiva och bra saker i mitt liv just nu är oändlig. Känner mig så enormt tacksam för allt jag har och även fast det varit jobbigt ibland har dessa stunderna tagit mig framåt. Jag är övertygad om att allt som hänt fram tills idag, både bra och dåliga saker, har haft en mening. Nu är jag ännu mer taggad på vad framtiden har att erbjuda och fortsätter det så här vet jag att det kommer bli toppen!

Annars förutom att vara sjukt sentimental en dag som denna gör jag även lite nytta. Är ledig tre dagar i rad nu så passar på att tvätta och städa lite. Tur att vädret inte är det bästa, då behöver jag inte ha dåligt samvete att jag befinner mig inomhus. Kramis! 




Kom ihåg mig?