Utbränd efter brännbollsyran

Så var det måndag igen... Efter en hel helg med jobb plus 100 procent party så är det kanske inte det mest efterlängtade:p jag skulle egentligen varit ledig idag, men så snäll som jag är kasstbytte jag mitt fredagspass med en tjej(helt oviktigt jag vet xp). Klagar dock inte eftersom jag får en långhelg, jobbar måndag och tisdag SEN ÅKER JAG HEM TILL KÄRA STORUMAN! Helt galet vad tiden går fort, sist jag var hemma va i julas. Är iaf sjukt taggad!!

Jag måste ge mig själv en stor diss! Är så sjukt dålig på att ta bilder... Har bara en bild (egentligen ett par stycken fast de är likadana) som jag tog under hela helgen... Tänkte bjussa på den, även om vi (iaf jag) ser ut som hejkomochhjälpmig ;p jag hade hur som helst en awesome helg!! Fick träffa alla mina bästa, gamla klassisar, nyfunna vänner och många fler. Guld värt!


En av de roligare stunderna var partybubblan med hörlurar! Galet kul;) 



Kom ihåg mig?