Älskade Storuman

Godmorgon på er!

Gårdagen var riktigt lyckad ändå. Blev en spontan roadtrip hem till kära Storuman för att kolla på balen. Alla var superfina och vädret var underbart! Det är galet vad tiden går fort, tänk att för bara ett år sedan var det där vi, jag! Jisses.... Men nog med nostalgi. 

Man fick även träffa alla och då menar jag ALLA! Familj, vänner, bekanta och nya vänner, så himla kul! Det var ju trots allt ett halvår sedan vi var hemma sist! Haha. Tiden bara springer iväg! 

Nästa vecka går finaste syster ut så då kommer jag tillbaks och stannar tre dagar! Sedan kommer semester och storumandagarna, så då kommer ja absolut att vara här;) 


Åt gooolunch med Tobbe innan vi åkte:) 

När vi kom in i Lycksele så var det en bil som våldbrann mitt på E12:an! Så vi skulle försöka ta oss runt det hela, men att hitta någon väg var inte det lättaste:p tog sin lilla stund. Hehe

När jag, Krille och Veronica kom fram till Storuman åkte vi till min mamma. Tanken var att jag skulle överraska henne och Jasmine men ingen var hemma. Så bytte bara kläder och sedan släppte vi av Krille medan vi rullade vidare till Stensele. Erika och Katarina (som förövrigt taggade upp mig att komma hit) bjöd på en supergod pastasallad, bröd och melon. Tack finisar!

Följde med Veronica ner på badsjön för att hon skulle fota sin bror som gick bal. Sedan åkte hon vidare och så var det jag och Vendela helt plötsligt;)

När vi hade hämtat dricka etc. Begav vi oss mot Tim Salo där all var och så blev jag bjuden på mat igen! Blir så glad i hjärtat:] 

Mummsfillibabba!


Lite lätt underhållning efter maten ;) 


Haha, Jesper ville verkligen vara med :p


Fick vara med min älskade Jenny! <3 

Kärlek till dessa brudar!!



Kom ihåg mig?