Första dagen på nyjobbet

Så var första dagen avklarad! Jag måste ju erkänna att jag var ganska nervös men direkt jag kom dit så släppte nervositeten och jag kände mig som hemma :) alla var supertrevliga och hjälpsamma, vilket gjorde det hela ännu bättre. Jag trodde dock jag skulle ha mer nytta av mina erfarenheter från Frasses i Storuman men där hade jag fel. Det enda som var vettigt att veta var hur alla hamburgare skulle byggas (vad som är i dom). Jag orkar inte räkna upp alla skillnader men annorlunda var det iaf. En sak måste jag bara säga. Om jag har tyckt att det varit stressigt i Storuman några enstaka gånger så kan jag bara säga att det är så hela tiden här i Umeå, om inte snäppet värre!:p 
 
Som pricken över i:et på denna dag så åkte jag, Katarina, Evelina och Veronica in till stan och tog en fika :) 
 


 



Kom ihåg mig?