Julen 2013

Så var julen 2013 över. Det känns som det var igår jag flyttade till Umeå och började jobba men i själva verket är det över tre månader sedan. Galet! Det var iaf en riktigt mysig jul, fick vara med familjen, äta gott, öppna lite paket, va med Krille och hans familj, spela spel osv. Jag hade inte önskat mig något speciellt i år men ändå fick jag massa fina, behövliga, saker! Har inga kort på grejerna nu men om jag kommer ihåg och orkar så kommer det upp bilder här på bloggen :) 

idag/ikväll blir det hockey och mest troligt hotellet. Då får jag äntligen träffa mina underbara brudar. Läääääängtar!!!



<3


Efter 19 år är detta min första riktiga julgran med levande ljus:) det förhöjde julkänslan grymt mycket! Söt var den också :]

Tackar för inlägget:-) Kul att se hur ni hade det - ack synd avstånden är så långa.
Julkram från Skåne




Kom ihåg mig?