Nostalgi på hög nivå

Hej på er! Det har varit en hyfsat lugn helg (vilket har varit ganska skönt ;D) jag och tjejerna drog till Lycksele för att träffa Lina och kolla på duvan. Allt blir ju vad man gör det till och tänka sig att vi hade fullt upp på bussresan dit. Vi satt och pysslade ihop Linas present som var två låtsas blommor :) Ni vet såna man fick på fritids när man fyllde år xD NOSTALGI. Det hann faktiskt bli några fina inköp och go middagen på Knuten också :) sesar-, kyckling-... NEJ KEJSARSALLAD xD haha

Söndagen var slappardagen nr1, mer än vanligt, jag och Krille lämnade inte källaren på hela dagen. Det var först på kvällen vi släpade oss ut för att köpa lite onyttigheter :p Älsklingen har ju som sagt fått sin nya dator så det måste ju så klart spelas ;) Det grymaste är väll ändå Battlefield 3 så sjukt awesome spel eller vad säger du Krille? ;))

Just nu sitter jag iaf och väntar på att tiden ska skynda sig så att jag kan gå och äta, jag börjar faktiskt bli hungrig!



(Linas present och bild)




Kom ihåg mig?