haha haha BAAAM!

Tyvärr är klockan bara tisdag än och jag är inte hungrig, vilken tur att jag har slutat och fortfarande sitter kvar på skolan... eller inte :p

Ja vädret är väl detsamma som igår ganska grått men dock inte samma ösregn, vilket är skönt för jag ska cykla hem ;p Det är inte ens dåligt att bara ha ungefär 5 lektioner och två av dem behöver man inte ens gå på ;D höhö

I natt hände nog den absolut konstigaste saken som kan hända! Jag låg och sov fridfullt och plötsligt från ingenstans så flyger jag från att ha legat på min högra sida till att hamna på min vänstra jag vaknar till av smällen som träffade näsan/högra ögat. Ungefär två sekunder efter så känner jag hur krille börjar krama om mig och säga förlåt typ tusen gånger. Då vare så här att Krille hade drömt om något som han tydligen sett på south park(alla som har sett det kanske förstår :p). Det var en jätte stor hamster som hade jagat honom och sedan börjat bita tag i hans huvud, hallå vem vill ha en sån sak på huvudet? Kristoffer skulle ju så klart försöka slå bort den i ren panik och vem tror ni han slår om inte jag, Charlotta Walfridsson som ligger bredvid helt oskylldig xD!

Ahh detta var iaf dagens LOL.





Kom ihåg mig?