Lyxlördag

Hejsvejs! Det har varit fullt upp med att få ordning i den nya lägenheten. Vi lyckades flytta allt från Holmsund till Umeå i lördags med hjälp av Tobbe. Känslan av att aldrig behöva åka dit dagligen är obeskrivlig! Hur som helst tyckte vi att vi hade gjort oss välförtjänt av en riktigt god middag, så vi bokade ett bord på allstar och stannade på nattklubben. Såå trevligt! Krille och Tobbe fick sedan för sig att de skulle se UFC klockan tre på natten så det slutade med att vi däckade hos Tobbe. Så första natten i nya lyan blev i söndags:) så mysigt! Trots att det gått några dagar så har vi inte hunnit montera ihop sängen än, så för tillfället sover vi på soffan samt en madrass på golvet:p jag och K har jobbat om varandra så när krille slutar då åker jag iväg för att börja jobba . Aja, vi är båda lediga i helgen så då blir det att fixa det absolut sista! Ska försöka ta några hyfsade bilder så ni får se hur fint vi bor:)

Var för övrigt och lunchade med Barruk igår. Denna gång blev det lunchbuffé på eurasia, självklart har vi alltid samma dilemma var vi ska äta. Numera bor jag och Katarina inte så långt ifrån varandra, bara 10-15 mina promenad;) samma busslinje och allt, det är hur bra som helst! Hihi 

min stiliga man i lördags:)



Kom ihåg mig?