Throwback thursday

 
 
 
 
 
 
 
Hej på er! Sitter och kollar igenom gamla foton och totalfastnade när jag kom till balbilderna. Det var utan tvekan en av de bästa stunderma i mitt liv! Vi hade toppenväder (för att vara i maj), alla var så fina och glada. Det var som en dröm! Det är för mig obegripligt att det var för ungefär 1,5 år sedan. Tänkt så långt alla har kommit sedan dess. Vissa flyttar till nya städer för att studera eller jobba, andra bildar familj, andra åker till andra länder och jobbar/semestrar, andra tar tag i sina intressen samt drömmar och förverkligar dem, listan är lååång! När jag tänker på allt detta inser jag att ingenting är omöjligt bara viljan och kraften att kämpa finns där.
 
Nu skenade jag iväg, men vad ska man göra när alla känslor bara bubblar upp:p Lite nostalgisk och lite filosofisk en torsdag som denna. Klockan fyra väntar i alla fall jobb men innan det ska jag träna, duscha och se Naruto med en kall smoothie. Ha det bra allihopa! kram   

Så fina :)

Svar: Tack :)
None None

Gud vad kul att det var kul! Och vilken underbar klänning du hade! Vartifrån var den? :)

Svar: Tack så mycket :)
None None

åh, vad fin!

Svar: Tack :)
None None




Kom ihåg mig?