Vår lilla myshörna

 
Detta är då en del av mitt och krilles vardagsrum, vår egen lilla myshörna! hihi. Om jag får säga det själv så tycker jag vasen och de lysande kvistarna passade hur bra som helst ihop. Jag hade nämligen bara sett dessa saker en i taget och föreställde mig att det skulle bli bra. Man kanske har lite öga för design ändå;) Riktigt fint i alla fall och så passar det så bra nu när det är mörkare än natten ute. Så ser ni även min älskade spegel som jag fyndade på jysk för inte så länge sedan :) detta kallar jag materiell lycka!
 
På tal om ingenting. Fick ett sms av katarina för ett tag sedan och det verkar som jag ska åka in till stan vid fem tiden för en middagsdejt. Jag har sagt det tusen gånger förrut men säger det igen, alltid lika trevligt att träffas och för det mesta äta tillsammans! Måste bara fixa mig och hänga sista maskinen så träningskläderna hinner torka tills imorgonbitti. Ni får ha en trevlig kväll på er! kram!   
 
 


Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

Svar: Tack :)
None None




Kom ihåg mig?