White and flowers


Hejsan! Jag var på stan en stund innan jag började jobba igår och fyndade dessa underbara shorts och även tröjan med fransarna. Är så sjukt taggad på sol, värme, bad, grillkvällar osv. Får även semester snart, då får det gärna va lika fint väder som det är idag varje dag! 

Dagens sysselsättning blir träna och sola. Beroende på hur duktig jag känner mig kanske jag städar och tvättar lite också men bara kanske ;) 

Hoppas alla får en lika härlig dag som mig! Kramisar
Joe

Fina! :)

Åh vilka fina shorts!

Åh vad fina! vart köpte du shortsen? :)

Svar: På Bikbok :)
None None

åh så fina! och tröjan, kan du visa bättre bild på den? ser superfin ut! älskar fransar och vill gärna köpa en ny, för den jag har nu har gått sönder :( kram

Svar: Det kan jag absolut göra:) kommer upp senare ikväll eller imorgon!
None None

WOW! Vad fint!!

Snygga :)

Snygga sommar shorts :)

fina =)

Vad fint!

söta shorts!:)

SNyggt!

snygga :D

vilka söta shorts:)

Fin blogg kolla gärna in min blogg :) Och lämna gärna en kommentar efter dig :D Kram.

Men gud så fint! På vilken affär fanns de så fina grejer? :)

Svar: Bikbok, dom har så mycket fint! :)
None None

så fina

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl

jättefint!

Så snygga!

fina!

Åh vilka söta!

Åh älskar shortsen, så snygga! :)

ååh så fina!! :)

Söta!

Åh vad fina!

Snyggt!

Jättesöta :D

Så fina!!

Snyggt!

Hahaha tvätta låter inte så kul ^^ men man är tvungen att ta tag i det ngngång så gör det bara!:DD

Riktigt snyggt hörrudu!

Åhh vad fina!!

åh så söta shorts! :)

åh så himla fina!

Kom in kolla min nya blogg

Vilka fina shorts :)

Så fint :)

Snyggt

Snygga shorts! :)

GUD VA SNYGGA!

snyggt!

Söta :)

Riktigt söta shorts :)

Åh wow vilka snygga shorts! vart har du fått tag på dem? ^^

Snygga! :)

Åh vilken fin blogg du har!

påminner om ett remake-designuppdrag jag sydde förrförra våren till en secondhandbutik i Linköping. Kolla! http://nickyfox.blogg.se/2012/may/2-par-nya-shorts.html

Åh så gulligt! :)

suuper

Så himla fint

jättefina!:)

Så fint!

Åh så fint!

Snygga!




Kom ihåg mig?