Mitt liv denna helg

Hejsan! Jag kan ju börja med att säga, HELGEN VAR GRYM! Mest troligt därför jag inte haft tid att blogga. Det har som sagt varit full rulle. I torsdags kom Krille hem, då blev det en liten tur på stan. Sedan åkte vi till Holmsund och invigde lägenheten, lika med att vi sov där ;p
 
På fredagen lunchade vi med Tobbe på nån chinarestaurant på Vasaplan. Dom hade en jättegod buffé, det enda tråkiga är att man inte orkar mer än en portion.. Menmen, sedan blev det ytterligare en sväng på stan, mest för att fördriva tiden. Vi tröttnade dock på att vandra omkring så vi gick till Costas och tog en fika:) jag beställde min älskade chailatte och kladdkaka, hur gott som helst! 
 
När klockan närmade sig 4 så började vi rulla mot Robertsfors. Då undrar ni ju säkert, vad i hela friden skulle jag dit och göra? Jo det ska jag berätta, JAG OCH KRILLE HAR KÖPT EN BIL! En Audi A4 avant quatro combi -07 2.0 nånting nånting :p jag hade äran att köra hem pärlan (Y). kvällens påhitt blev lite vin med ett gäng brudar och sedan utgång på five. 
 
Lördagen jobbade jag från 12.00-19.00. När jag slutade blev jag upplockad av Krille, hans mamma och bror. Vi åt sedan middag på någon chinarestaurant (dock inte samma som med Tobbe). Hur gott som helst det med! Senare den kvällen begav sig jag och Veronica till en jobbarkompis till mig, som styrde husfest. Det var hur trevligt som helst, men tyvärr vankades det jobb dagen efter så blev en lugnt kväll, plus att jag körde finbilen ;) på söndagen hände det inte mycket alls. Jobb på dagen och chillmys på kvällen. 
 
Så har min helg sett ut i stora drag:) Är ledig hela veckan, så ska väll försöka sysselsätta mig tills på torsdag. Då bär det av mot kära Storuman.
 
 
Vår bebis :]
 
 
 
 




Kom ihåg mig?