Halloween 2013

Hej alla läskiga, slampiga, söta, coola och konstiga. Som jag har förstått det så är den "riktiga" halloween idag. Det kommer tydligen vare fetparty på Lokal ikväll men blir tvungen att skippa det eftersom jag åker hem till Storuman ikväll. Känns lite tråkigt att missa det, hade varit kul att se hur det går till här i Umeå. Fast å andra sidan så är det värt att åka hem idag, för imorgon taggar jag halloweenfirande med alla bästa i Uman.
 
De senaste två åren har jag varit Batgirl och militär, riktigt bra utklädnader om du frågar mig. Dock är jag lite besviken på mig själv. Jag har visserligen tagit ett par kort från förre halloween men året innan har jag nästan inga kort alls. inte med bra kvalité iaf :p Så i år ska jag ta massa bilder även enskild så man kan se vad jag är.
 
På tal om vad jag ska vara så är det en överraskning, så ni som känner till vår utklädnad får inget säga ;) Jag och Veronica är mäkta stolt över vår ide och den kommer garanterat att förvåna om inte chocka de flesta.
 
  2012 var jag militär med linnea :)
 
2011 var jag batgir och eftersom jag har brist på bilder så fick det bli denna då verre är med, som btw ser ut så i håret på riktigt nu. Vem hade kunnat ana det ;) 



Kom ihåg mig?