Hair icons 2013

När jag är ledig vill jag antingen utnyttja dagen till fullo genom att träffa vänner, träna och få saker gjorda eller bara stänga in mig framför datorn och kolla på film:p Idag har det varit en "utnyttja dagen till fullodag". Myste lite med Jenny, fikade kladdkaka och fotade bilder till mitt tävlingsbidrag i hair icons 2013. Jag hade verkligen tur för idag var sista anmälningsdagen!

Som sagt så var jag i fixattagen idag, så jag bytte abonnemang på min tele. Har börjat ringa betydligt mer än vad jag gjorde förut, vilket resulterade i dyra mobilräkningar.. Men nu ringer jag gratis ;) Var även en duktig flicka och tvättade pärlan:) vet dock inte hur det blir i framtiden när det gäller biltvätt eftersom den repar lacken... Blir väll att tvätta för hand. 

Nu ska jag se senaste avsnittet av Atlantis och sedan kvälla:) puss på er!




Klicka på länken och rösta på mig och mitt hår! ;) 
http://hairicons2013.com/sv/mobile




Kom ihåg mig?