Lycka!

Jag må ha ont i halsen och magen samt att jag fryser en aning men hur kan man fokusera på dom tråkigheterna när det finns så mycket annat att lägga energi på?

Haha nee jag ska sluta att slingra mig. VI GICK VIDARE! Vår affärsplan var en av de tio bästa i Västerbotten, vilket innebär att vi får tävla vidare ;)) Nu håller vi tummarna för att det går bra i Skellefteå (som jag tror äger rum i mars) så vi kanske tar oss ända ner till Stockholm :D jag var ju helt chockad när dom avslöjade vilket företag som gick vidare:p tog typ lång tid innan jag hade slutat kallsvettas och skaka ^^ OMG!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag försöka lägga all denna positiva energi som jag har (tack vare vårt uf företag och vinsten) till att plugga :p Så hörs i en annan tid, en tid där läxor inte existerar!




Kom ihåg mig?