Hujeda mig!

SKÄMES TAMME... VILKEN DÅLIG UPPDATERING, JAG VET!
 
Jag kan inte påstå att det har hänt så mycket som varit värt att skriva om. Jag, erika och evelina tog bilen drog till lycksele i lördags, träffade några gamla godingar, kika på lite folk i hodas lägenhet osv. och drog sen hem :p
 
Idag for jag och evelina (med kompani) på audio video för att skriva upp oss på varsin Iphone 5. Jag vet att det är askonstigt men känner ett litet pirr när jag vet att jag ska få en ny tele ^^  Min nuvarande börjar fucka ur, toutchen vägrar fungera ibland och pågrund av odugligheten har jag inte orkat fixa ett större minne så har typ inga spel eller nåt... jag kan inte ens ha instagram!!!! Btw, så är jag nog den enda som inte har det vid detta lag xp... hahahah....jaa..En liten uppdatering av mitt liv, ha de!
 
 

Du måste berätta sen om den är bra osv! :)




Kom ihåg mig?