Oplanerat in i minsta detalj

Hei bloggen!
 
Helgens roligheter började i fredags med att fara och spela innebandy med lina i ca 2 timmar. Det var sjukt kul att spela men asjobbigt! Man märkte att konditionen inte var på topp om man säger så :p Efter det lämnade vi våra stuffs och anslöt oss med erika och evelina. Raggen var vår bästa vän och vi snackade, aggrade, sjöng, gick lös och mycket där till. Jag vet att många kan ha svårt att förstå hur kul det faktiskt är, men har man bara rätt sällskap och bra musik så blire grymt! ;) Kvällen avrundades iaf med en film sen la jag mig och töv.
 
Lördagen började med att jag, evelina och andrea skulle ta några bilder som vi ska ha med i vår affärsplan. Nått som jag tycker är lite smålustigt är att man brukar ta hur många bilder som helst (vilket vi gjorde) och ändå är det bara 2-3 bilder som blir bra xp what's up with that!? Det gick ändå ganska snabbt att ta samt välja ut bilderna som vi skulle ha (vilket va skönt). För min plan var att jag skulle skynda mig hem till krille och höra om han ville se en film eller nått men det hade han inte tid med... :p Så det slutade med att jag satt i min ensamhet och såg skattkammarplaneten, bokstavligt talat! Krille hade dragit för att äta med sina friends och själv hade jag ingen aning om vad mina gjorde, samtidigt som jag hade den eviga kampen med mig själv om vad fan jag skulle göra. Det blev iaf en oplanerad utgång som blev ganska lyckad :) Vi ska inte gå in på några detaljer, men det var allt annat än lugnt! haha
 
Det ända som gäller idag är sova, måsommanförtjänar, skräpmat, chilla, döavångest, serier/film, mysa och blogga. Mer finns det inte energi för. Bye!
 
 



Kom ihåg mig?