Case it UF

 
Nu jobbar vi för fullt med vårt UF företag Case it UF. Affärsplanen ska vara klar nästa vecka på fredag och vi msåte beställa massa saker, så känner en lite gnutta stress! Men alla kanske inte vet vad detta innebär eller vad vi ens säljer, så därför tänkte jag förklara lite kort :)
 
När man går sista året på gymnasiet (som jag gör) så ska man göra ett projektarbete eller ett UF företag. Jag som går samhälls måste egentligen inte driva ett UF företag som ekonomiarna måste, men jag blev ju så fint tillfrågad om jag ville vara med så jag tackade ja ;) Det hela går ut på att man ska bygga upp ett företag från botten, driva det för att sedan avveckla (avsluta) det och som det ser ut nu är jag, evelina och andrea mitt i den smeten! Vår vara som vi förhoppningsvis ska börja sälja nästa vecka på julmarkanden är mobilväskor. Vi syr dom helt själv, samt dekorerar dom med nitar eller dekorationsstenar eller båda :)       
 
I framtiden ska jag lägga upp några bilder så ni får se hur dom ser ut, men just nu har vi varken tyg eller saker att smycka dom med så ja... :p Hur som helst håll utkik och hojta till om ni vill köpa en, två eller kanske tre ;)) tjingeling!
 
 
Vår logga =)



Kom ihåg mig?