Motorveckan 2012

Jag har haft en helt fantastisk helg! Lycksele levererade kanske inte till 100%, men vad gör väll det när man har dom absolut bästa i sin närhet? Det bjöds på god mat, skratt, brudar, drama, kläder, boys och mycket där till ;)
 
 
På fredagen blev det hemlagad (supergod) middag, Kycklingfilé med klyftpotatis, bea och sallad. Gissa om vi blev mätta! 
 Omgång nummer 1
 
 
 
På lördag morgonen var man inte speciellt tagg på livet, fresses till lunch och det var på gränsen att man åt nått (och ni som känner mig vet att jag kan äta). Piggnade iaf till lagomt till middagen så jag, Lina, Katarina och Evelina for på Knuten och käkade :)
 
Av någon anledning har jag ingen snyggare bild på evelina från denna helg (tror dock hon har några riktigt safftiga bilder på oss hehe:p) och något ännu konstigare är att fröken erika inte finns på någon bild!! Bilden nedan gills inte!
Lyckades snappa till mig en jättefin gruppbild från face. Omgång nummer 2
 
Bilar!
Vacker som alltid ♥
Sean banan fredagen och top cats lördagen. Vi hade turen att träffa några riktigt sköna människor på hotellet, efter att vi blivit igenkända  som "tjejerna från ballkongen". Hemfärd till storuman runt ett, två och jag måste ju nämna mitt självbehärsknings citat. "Lina, jag mår inte illa men jag vill att du stannar vid nästa parkering så att jag kan spy".  

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

Hahahaha, kaos;)




Kom ihåg mig?