Jag styr tiden inte tvärtom

hej bloggen!

Man ska väl inte klaga att man är ledig, verkligen inte det är hur skönt som helst! Konstigt nog tycker jag det är lite drygt för jag blir så fruktansvärt göraslös så det är inte sant :p Min sysselsättning just nu är denna låt som Jenny visade, jag kan ju inte påstå att det är den bästa men det är någonting med den som gör att man inte kan sluta lyssna xp
 




Nee men ärligt talat så känner jag mig aningen slö, det var snålt med sol för tillfället så man kan lika gärna sitta inne vid datorn eller se film och tanken var då att jag skulle se "The switch" eller som den heter på svenska "Pappa på burk" ;D

Så ni får ha det gött tills ikväll kl 19.00 för då ska samtliga befinna sig på Storhälla pronto!
Match Storuman-Vilhelmina det vill ni inte missa ;)





Kom ihåg mig?