Virus NEJ Clarion Hotell JA!

Förbannade cp dator! blir så less att den ska jävlas när jag behöver den!

Lugna mig! ikväll ska jag iaf chilla :) har egentligen två träningar men min andra irritation hostan sätter stopp för det, hostar och har mig som en himla gris ska ni veta ;s

som ni säkert vet har jag varit i Stockholm och Lycksele  hela helgen så jag har inte haft så mycket tid för datorn, bloggen, fb osv ;p men jag tänkte visa lite bilder från hotellet och så ;)


Här ser ni hotell vi bodde på Clarion hotell som ligger mitt i centrala Stockholm.

 

Vi kom in genom denna dörr och ser..






Värsta knös alltihopa till och med tvålen och dusch grejerna ;D


Som sagt var detta ett knös hotell och man skulle använda kort till allt, öppna dörren åka hiss och för att få ström på rummet skulle man ha kortet i den här :p lite awesome!





Ja sedan fick man sig en gratis klippning också ;D Tack julia! <3




Kom ihåg mig?