PINSAMT LÄGE!

Haha jag måste bara berätta om världens största tabbe jag gjorde i tisdags! xD

Så här var det, vi hade mattelektion men jag och Verre satt och jobbade med svenskafördjupningen. Eller ja vi kanske inte gjorde så mycket på den heller, vi satt mer vid fb och kollade bilder osv. Jag, Verre och Lina hade nämligen tagit massa flummbilder kvällen innan så vi satt och kollade igenom dem. När vi ungefär hade kollat igonom hälften av bilderna kom Jim (vår mattelärare) dit och tittade med oss. Det var ju som lugnt för vi hade bara tagit massa konstiga och oseriösa bilder men tror ni inte att jag hade fått något sne fel och ..............! Det hade jag helt glömt bort, så Jim såg ju hela alltet (eller nästan). ;s

AHHAHA THS MADE MY DAY! :D

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHhaH




Kom ihåg mig?