Helo, my name is Charlotta Walfridsson

Första engelska lektionen sedan nian och man känner ringrostigheten i både tal, skriftligt och att förstå det är sjukt! än så länge går det hyfsat bra men vänta bara tills alla uppgifter kommer igång, jesus hjälp mig! xD

Om ca en timme så bär det av till Lycksele med Lina ;D det känns skönt att ta en paus från skolan även om jag kommer vara ledig på torsdag och fredag också ;p

Hej Charlotta, pratade med momman igår och berättade att jag också startat en blogg - men min handlar bara om att sy. Bra ha allt samlat på ett ställe om jag vill göra om något för lätt hänt ananrs jag glömer vad jag skulle komma ihåg. Misstänker du inte har tid för att sy just nu men när du var yngre brukade väl du också gå och kolla efter något att göra om i kapellet?

Ha det bra!

Kram




Kom ihåg mig?