23/2 2011

Ni undrar säkert vad det är för speciellt med detta datum, jo det ska jag berätta.
Idag är det sista dagen som jag är 16 år för imorgon fyller jag 17 år! det känns ganska läskigt att tänka så för fatta snart är jag ju 18 år, ännu läskigare! men nu tar vi en sak i taget ;p

Ikväll ska jag iaf bara ta det lugnt, se ytterligare någon/några av Erikas filmer, naaajs! :)

Tonight - Enrique Iglesias
På tal om ingenting så har jag börjat nöta den här låten mycket på sistone satt, tänkte jag skulle dela med mig ;p dock så föredrar jag den "styggare" versonen menmen :p

Hjälp nu känner jag mig som en gammkärring men jag minns så tydligt när du var 8 månader..liten och underbart söt! =) Nu är du helt enkelt sjukt vacker istället =)

aaawww, tack så mycket anna! va snäll du är :] äsch, så gammal är du ju inte ;p




Kom ihåg mig?