Var det morgon nu eller?

Som vanligt körde jag på en egen sovmorgon igen, vilket inte är bra...  Som tur var hade jag bara specialidrott nu på morgonen och den skulle jag ändå inte kunna delta i, för när jag vaknade imorse kom det 1 liter snor ur min näsa (vilket var sjukt äckligt!) och halsen kändes tjock och otrevlig. Därför var det lika bra att bara ligga kvar :p

Jag hoppas verkligen att jag hinner bli bättre innan fredag, då polackerna kommer! Annars tar jag livet av mig!!! kanske lite överdrift men cp blir jag i vilket fall xD aja massa svammel, nu ska jag fixa mig det sista, packa skolgrejerna och sen vänta tills folket drar på lunchen Seeeyaa ^^



Denna sång är både skriven och sjungs av Martin Svensson, den var med i melodifestivalen år 1999 och hamnade då på fjärde plats. Jag tror det var Evelina som satt på den hemma hos mikael förra helgen och nu är jag fast för den ;p




Kom ihåg mig?