Nu fick jag värsta taggen

Godmorgon solsken och lycka!

Idag ska jag på akkan med tjejerna (några av dom iaf) fika och ha det gött :) Jag har ju ändå posklov!!!! HAHA, jaa ni som har läst Linnea Swärds faceinlägg fattar xD menmen, vad dagen bjuder på i övrigt har jag ingen aning om, det ser vi väl ;)

Måste ju bara berätta om helgens roligheter, För det första så har jag fått vara med min älskling, myst och tagit det lugnt. Så händer det att mobilen ringer medan vi låg och såg film, då var det ida-märta som frågar om jag vill fara till Ö-vik på Latin Move som först hade blivit inställt för storumans del. Jag blev superglad, men det dryga var att det började halv nio på söndag och det gick inte precis någon buss från storuman, så jag ringde till Jenny mitt upp i hennes salladsgörande och frågade om jag kunde komma till henne på lördag och sova över till söndag. För att sedan lifta vidare med en tjej som heter Eve. Vilket jag kunde så då blev jag ännu gladare ^^ hiih Det var jätte kul att träffa henne, för hon drar på onsdag och blir borta i paradiset en hel vecka:p avis JAPP!

Latin Moven var iaf bland det roligaste jag gjort! Skit bra träning och samtidigt kul, kan det bli bättre?
Vi var iaf ett glatt gäng som var där, dock var jag nog den yngsta men det gjorde ju ingenting. Jag var och är så grymt imponerad av att alla de äldre orkade med dagen, för ärligt så var jag ganska slutkörd i slutet xp




Kom ihåg mig?