Open my eyes, it was only just a dream

Äntligen är det helg!♥
Jag citerar Evelina;
Det känns som veckan har gått ganska fort, men samtidigt långsamt.

Idag har det inte hänt så mycket, en helt vanlig skoldag med andra ord.
Dock fick vi världens största historia uppgift, tokigt!
Hur som helst, ikväll ska jag nog bara vara hemma, ta det lugnt, se lite desperate housewives och plugga.
Tummen upp säger jag ;D (Y)

Dagens outfit

:)

vart är jackan ifrån? asnajs! :)

Om du har problem med tiden nu kan jag meddela dig att det blir värre. Den kommer att både rusa iväg och skena samtidigt om några år. Undantaget från den regeln är löneutbetalningsdagen. Den är alltid lååångt bort. Plugga på helgerna, hmm, det har jag aldrig haft tid med. Tur att dagens ungdomar är ambitiösa så min generations ålderdom tryggas.




Kom ihåg mig?