Det BÄSTA med dom BÄSTA ♥

Ni får ursäkta min sena bloggning, men jag har varit upptagen idag!

Det började med att vi skulle träffas på akkan klockan två och fika, men det faila totalt xD Jag och evelina var dom ända som dök upp. Jenny och Petra hade ingen pratat med så dom hade inte tid, och Hoda, Katarina och Erika var typ seg (som vanligt ;D/fniss*). Sen på något skumt höger slutade det med att vi drog på frasses och åt mat, vid typ tre tiden. Det var varken lunch eller middag HAHAHAHAxD. Efter ett tag kom Petra dit och joinade oss. Senare när det egentligen var middagstid bestämde sig jag och Petra för att köpa Phims thai mat. Det var ett klokt val, för det var jätte gott ;] Sen finns det inte så mycket att säga om kvällen. Vi gick mest bara omkring till en början, senare blev vi less på det så vi gick hem till katarina och fikade. Det var jätte mysigt och roligt, man fick sig ett par goda skratt åt både det ena och det andra ;D. Det kändes som på den gamlagoda tiden! ♥ synd bara att inte Hoda och Linnea satt med oss vid bordet.. Iaf så hade jag jätte trevligt, jag kommer verkligen sakna er när ni åker! Läääängtar redan tills nästa gång vi ses (: .
Hihi, btw så skjutsade jag evelina ikväll ;), Höhö STATUS! ;*



Här sitter vi och tjockar i oss frassemat ;p


Jag säger bara mums! ♥

Haha vi är tjocka! <3




Kom ihåg mig?