Efektiva och lätt att använda

Jag vaknade 05.30 och kom hem vid 7, konstigt nog är jag inte speciellt trött.
HAHA, ganska skuuumt ;p Iaf så satt jag mig vid datorn direkt jag kom hem och här har jag suttit sen dess xD
Kollat runt på specielt olika hår produkter och liknande :)

Peter skrev för typ 3 minuter sen och ville att jag skulle komma på skolan halv 9, klockan var då 3 minuter i halv, HAHA det gick ju inte precis så fick en timme på mig att göra mig i ordning osv xD
Egentligen har jag sovmorgon till 10.15 men det kunde jag tydligen bara glömma xp

Billigast på dessa sidor:
Volumaster här
Plattången här
Dust it här
 

dust it är skitbra! Har bara testat några gånger eftersom jag inte har köpt en själv men :)

bra blogg du har förresten. jag är sämst på att ens göra inlägg på min :)

Tack så mycket! Känns inte lika snyggt nu bara men... haha :) har redan fått utväxt :(




Kom ihåg mig?