Är det konstigt om jag saknar dig?

Asså herre gud!
♥ Jag vill att du ska komma hem
Jag vill att mina skor ska komma!
Jag vill ha höstlov
Jag vill åka till Spanien

Ojoj det är mycket man vill, men lugn charlotta den som väntar på något gott väntar alltid för länge.. right?
Kan man bli annat än irriterad !

Jag ska passa på att berätta en liten historia. obs den är verklighetsbaserad.
Det var en gång en flicka som hade varit på hockeyträning. Hon tänkte gå och duscha, men först ta någonting att dricka. Så hon gick ner till köket i sportbh, öppnade kylen och tog ut en loka, när det plötsligt knackade till på fönstret! Hon vände sig om hastigt, det var ingen där.. Flickan sprang till sin mamma helt uppjagad och säger
- mamma mamma! det var någon som knackade på fösntret!
Mamman svarar
- Nej, det var ingen. Jag hörde ingenting.
Flickan gick tillbaks för att kolla om hon såg någon. Där ute i snöyret går en lång svartklädd grabb. Flickan springer ut bakvägen för att överraska pojken, då ser hon ytterligare en grabb som står hukad under köksfönstret.
-GGGGHHHAAAAAA, skriker flicka (och nåot mer som ingen minns xD)
Pojken springer iväg, flickan springer efter.. Men flickan får tag i pojkspolingarna ;p

Viktor, Mikael och Elias!




Kom ihåg mig?