Transformers ♥

Godmorgon allihopa!

Känns grymt skönt att vara ledig idag! haha dock vaknade jag 06.15 men det vare värt ;) somnade ju om sen iaf.
Ikväll blir det Verres place, vi ska äta taco och se paranormal activity 2. blir gött!

Igår kväll var vi hemma hos Andrea och såg transformers 1, de filmerna äger! HAHA jag garva åt den hela tiden fett rolig! ;D Som vanligt har man ju sett tvåan före ettan, förstår inte riktigt hur det alltid blir så men xD
Här kommer iaf lite bilder ;D, Snuggingar allihopa! + att vi fick träffa verres broder Nataniel ;p


Lina ville ta massa kort på mig xD fårstår mig inte riktigt på min poes men ;p


Sööööööta ;],
Här väljer vi film, ingen ville se Transformers förutom jag men vem fick som hon ville i slutet haha jo jag ;)




Återförening med verre, kul att ha dig här igen gumman! ♥




Verres lillebror vars namn jag inte har förmågan att säga rätt xD


Självklart hade andrea fixat candy! mums ♥




Kom ihåg mig?