Vilken glad överraskning

Jag och Jasmine satt nyss  och spelade kort och så hörde jag en bil som körde in på gården. Vi tänkte bara vem kan det vara..? Dörren öppnades och ett, Hallå! hördes från hallen. Då var det Anders, erikas pappa som kom in och gav mig en julklapp ^^ Jätte snällt av honom! Nu måste jag pallra mig ut imorgon och fixa en till han också.

Dagen har iaf varit otroligt härlig, väldigt lugn och skön. Jag och Verre har äntligen kommit igång med vår fördjupning i svenskan och jag säger bara det, den äger!!! fy vad vi garvar där vi sitter i mörkret xD
Som sagt, matte nationella är nu helt avklarad, gick faktiskt bättre än väntat :)

Efter skolan gick jag och Lina en snabbis på ica, skulle köpa en sak till mormor. Sedan gick vi till Aina och beställde en klipptid till mig. Jag ska klippa mig imorgon, skitbra så här före Jul och allt ;D




Kom ihåg mig?