Vi kör en go repris på gårdagen

Chacha!

Inatt sov krille över, vi var så himla trötta båda två så det blev en tidig kväll. Ganska skönt ;D
Det var lika bra för på morgonen hade Jasmine pingisturnering, som jag lovade att fara och kolla på. Så jag drog med mig krille dit och på något vis blev det så att vi hamnade i kiosken :p

Efter det kom Petra dit och vi drog en snabbis på ladan och kollade hemvändarmatchen. Vi var inte där hela matchen för vi skulle även kolla volleybollen :p Hoda och Erika spelade, dom var grym men det gick tyvärr inte hela vägen :/ Bra spelat tjejer! Och på något skumt vis lyckades jag hamna i kiosken även där! xD

Jasmine regerade verkligen! hon tog och vann hela kalaset ;D Grattis siss!♥




Så här mysigt hade jag, Evelina och Jenny igår kväll, vi drar en repris på de ;)



JCE♥




Kom ihåg mig?