Laaaame

Idag hjälpte jag ju mormor som sagt, fick 100 kr för att dammtorka massa hyllor;) inte illa.
Senare åt jag middag med tjejerna, blev phims thaimat mums så gott !♥ Riktigt awesome de! Jag och petra ville ha glass efter maten (även fast man var proppmätt xD), så vi gick och köpte, samtidigt köpte vi marshsmallows och mariekex som vi skulle ha senare. Vi for nämligen till stället (som ingen vet vad det heter) efter vilhelminavägen och grillade ;) Folket var jag, Evelina, Erika, Hoda, Linnea, Katarina, Hoda, Petra och Alexander :). Sedan efter det drog vi hem till Katarina, där vi fikade te, mackor och glass medan vi pratade :)
Jätte mysigt iaf! ♥

Nu ska jag iaf sova så jag orkar morgondagen! btw så kommer rebecka hit imorgon det blir awesome ♥
Gonatt pusshej♥

Hörde att de var en av storumans största fjortis fest där i onsdags. Bakis??




Kom ihåg mig?